Digital marketing consultant | Digital at Work

Volg ons op de socials:

© 2019

Digital marketingbureau Digital at Work
  • White Facebook Icon
  • White LinkedIn Icon
  • White Instagram Icon
  • White Pinterest Icon

Digital marketing consultancy

 

Wij helpen organisaties groeien

 

Wij helpen organisaties groeien door digital marketing effectief in te zetten voor de organisatie. Met meer dan 10 jaar operationele- en strategische ervaring als digital marketing consultants, hebben wij vele organisaties begeleidt bij de opzet en optimalisatie van digital marketing. Ons doel is om onze kennis te borgen binnen de organisatie, zodat de werknemers van de organisatie digital marketing kunnen uitvoeren. Projecten die wij uitgevoerd hebben en waarbij wij kunnen ondersteunen zijn zoal:

  • Uitvoeren van analyses om de huidige digital marketing situatie en resultaten in kaart te brengen en het inzichtelijk maken van bottlenecks en kansen voor de website en online kanalen

  • Ontwikkelen en doorvoeren van een digital marketing strategie

  • Ontwikkelen online recruitment en arbeidsmarktcommunicatie strategie

  • Project coördinatie voor de realisatie en optimalisatie van de website en werken-bij website

  • Coördinatie bij de opzet en implementatie van digital marketing projecten

  • Opzetten en aansturen van een digital marketing afdeling

  • Coaching en training van de werknemers met het inzetten en uitvoeren van digital marketing

  • Selecteren en aansturen van externe bureaus op resultaat
  • Uitvoeren van digital marketing activiteiten zoals; SEO marketing, content marketing, social media marketing, online adverteren en conversie optimalisatie.

Digital up model

 

Wij geloven in synergie. Elk onderdeel binnen digital marketing moet op elkaar zijn afgestemd om te presteren. Een bottleneck binnen een onderdeel kan ervoor zorgen dat alle digital marketing activiteiten niet optimaal functioneren. Bij onze digital marketing consultancy trajecten gebruiken wij ons digital up model. Dit model helpt een organisatie om inzicht te krijgen in de bottlenecks en kansen op één of meerdere digital marketing onderdelen en geeft invulling waar je als organisatie op moet investeren, op welk moment en op welke wijze. Per traject bekijken we welke onderdelen van het model ingezet worden. 

 

What's the story

Bepaal de boodschap via de digital kanalen waarom de doelgroep jouw product of dienst bij jou willen afnemen. De eerste drie onderdelen in het Digital Up model gaan in op wat het verhaal is aan de doelgroep; wat is je merkpropositie, hoe biedt je je aanbod online aan en wie is je doelgroep?

 

 

Tell the story

Bereik én verleid de doelgroep met passende communicatie via de juiste online kanalen met een positieve ervaring. De volgende drie onderdelen in het Digital Up model gaan in op hoe je de boodschap communiceert aan jouw doelgroep; via welke kanalen (bereik), op welke manier (communicatie) en hoe ziet de customer journey eruit (user experience)?

 

 

Keep the story alive

Converteer de bezoeker, bouw een relatie op en maak van een loyale klant een ambassadeur. De laatste drie onderdelen gaan in op de manier waarop de klant warm wordt gehouden ná afname, hoe de relatie wordt onderhouden en hoe je datadriven de digital marketing activiteiten blijft analyseren én optimaliseren.

Misschien vind je dit ook interessant

Ben je op zoek naar ondersteuning van één specifieke activiteit, dan kunnen wij jou ook helpen met. 

Consultancy

Is jouw website vindbaar binnen Google? Ontvang gratis een SEO analyse

 

Kom met ons in contact voor consultancy

Heb je een concreet vraagstuk of een algemene uitdaging op het gebied van digital marketing? Neem contact met ons op. Wij denken graag met je mee over een passende oplossing!

Peter

06 35 311 609

Cherelle

06 39 550 260